Recenzije spletnih strani


Promocijski material za učinkovito trženje blagovne znamke podjetja
julij 5, 2019, 15:21
Filed under: Ekonomija in poslovanje
Različni izdelki, ki so označeni z logotipom ali drugim slikovnim in besedilnim sporočilom podjetja, so del naložbe v trženjsko strategijo družbe, ki se želi na inovativen način diferencirati od konkurence in hkrati dolgoročno cilja na povečanje prihodkov od prodaje. Promocijski material ne uporabljajo le podjetja, ki se udeležujejo sejmov in konferenc, saj so poslovna darila namenjena tudi za druge priložnosti. S poslovnimi darili podjetje vzdržuje dobre odnose z družbami, s katerimi poslovno sodeluje in z družbami, ki so njihovi kupci.
Personalizirana darila kot promocijski material

Promocijski material izboljšuje zaupanje in mnenje kupce

Na promocijski material lahko podjetje natisne, izveze ali vgravira svoj logotip, ki predstavlja blagovno znamko organizacije. Tako običajni izdelki postanejo personalizirana darila, ki uspešno promovirajo blagovno znamko podjetja, izboljšujejo kupčevo mnenje o storitvah ali izdelkih družbe in povečujejo zaupanje v blagovno znamko. Vse to pa na dolgi rok vpliva tudi na kupčevo odločitev pri nakupih.

Izdelki za promocijo podjetja povečujejo prihodke od prodaje

Vsakdo rad prejme brezplačno in uporabno darilo. Pri tem kupce in potencialne odjemalce ne moti, da so na trženjskih materialih natisnjeni logotipi podjetja, saj bodo prejeto darilo vsakodnevno uporabljali. Vsakokrat, ko kupec pride v stik s personaliziranim darilom, se zaradi logotipa na izdelku, spomni na podjetje. Zato se kupcu sčasoma blagovna znamka podjetja tudi dobro vtisne v spomin.
Promocijski material za promocijo v svoji trženjski strategiji

USB podaljšek kot promocijski material

Promocijski material tako posredno izboljšuje zaupanje in mnenje kupcev in odjemalcev o proizvodih in storitvah, ki jih podjetje nudi. Prav zato je veliko večja verjetnost, da bo kupec ob naslednjem nakupu določenega izdelka prej pomislil na podjetje, od katerega je prejel personalizirano darilo, kot na konkurenčno organizacijo, ki sicer nudi zelo podobne produkte ali storitve, vendar ne uporablja izdelkov za promocijo v svoji trženjski strategiji.

Velik izbor izdelkov za trženje blagovne znamke podjetja

Za čim bolj uspešno promoviranje in širjenje blagovne znamke je dobro, da podjetje svoje izdelke za promocijo z natisnjenimi logotipi in drugimi sporočili prilagodi prejemnikom darila. Če so izdelki za promocijo namenjeni za druge organizacije, tedaj lahko podjetje podari različna poslovna darila, kot so:
  • Tekstil:

    majice, polo majice, delovna oblačila, rokavice, šali
  • Pripomočki za delo v pisarni:

    pisala, svinčniki, zvezki, konferenčne mape
  • Dodatki za elektronske naprave:

    USB ključi, polnilne postaje, slušalke, dodatki za telefon
Če pa so izdelki za trženje blagovne znamke podjetja namenjeni ostalim odjemalcem, kupcem in potencialnim strankam, tedaj lahko podjetje podari personalizirana darila, kot so na primer:
  • Torbe in nahrbtniki
  • Izdelki za nego in dobro počutje
  • Flaške za vodo
  • Obeski za ključe in vžigalniki
  • Majice z izvezenimi ali natisnjenimi logotipi
Podjetja lahko izbirajo med raznovrstno ponudbo promocijskega materiala pri specializiranem ponudniku na spletnem naslovu habeco.hr, kjer bodo ob naročilu opravili tudi tisk, vezenje ali graviranje logotipov na poslovna in promocijska darila.








Blog - NajBlog.si