Več domenskih končnic za doseganje več različnih tržišč

Tvoja spletna stran je tvoj način komuniciranja s tvojimi strankami. Je prvi kontakt tvojega podjetja z vašimi strankami. Vsak iskalec informacij bo ob obilnem številu najdenih zadetkov v iskalniku, kliknil na tistega, ki ga bo z nazivom in opisom prepričal. Izbira ustreznega naziva domene je torej ključnega pomena za targetiranje določene populacije strank. Domenske končnice so pomembne tudi zato, ker ti omogočajo osvojitev več različnih tržišč v različnih državah.

Osvojite različna tržišča

Google klasificira različne domenske končnice po različnih državah. Tako bodo zadetke s končnico .si našli predvsem slovenski iskalci, medtem, ko bodo zadetke s končnico .hr našli večinoma le hrvaški državljani. To pomeni, da moraš razmišljati dolgoročno in zakupiti več različnih opcij. Samo tako boš svojo storitev lahko širil tudi v druge države, brez dodatnih stroškov. Naknadni zakup domen z istim nazivom in drugo končnico, je lahko zelo drag. Najprej torej preveri razpoložljivost domene, nato pa se posveti zakupu vsaj treh različnih končnic.

Postopek registracije

Vsega se lahko lotiš sam ali pa s pomočjo različnih ponudnikov gostovanj. Ponavadi se posamezniki odločijo za slednje in uredijo vse prek njih. Odločijo se za število domen, registracijo, VPS gostovanje in podporo pri enem ponudniku. Slednji preveri domeno, pomaga pri registraciji in ti nudi podporo, v kolikor jo potrebuješ.

En ponudnik celotne storitve je boljši tudi z vidika, da v kolikor pride do vdora v tvojo spletno strah, ponudnik lažje urgira in pomaga pri reševanju podatkov. Ponudnik bo s tabo od samega začetka- od iskanja naziva, izbire končnic, registracije, do same vzpostavitve strani.

Triki in nasveti za uspeh

Pri izbiri naziva bodi pozornen na ključne besede. Naredi malce raziskave, kaj stranke iščejo in kako jim to ponuditi. Registrar ti bo morda lahko pomagal tudi pri iskanju najbolj popularnih iskalnih nizov in pri izbiri naziva. Google namreč rangira spletne strani ne samo po sami vsebini, temveč tudi po nazivu. Izberi tudi več različnih končnic in določi primarno spletno stran. Iz ostalih domen pa naredi preusmeritve na tvojo primarno. Tako boš poskrbel za boljši doseg strank in višjo obiskanost.