Recenzije spletnih strani


Najcenejši proteini za športnike
april 22, 2017, 08:42
Filed under: Zdravje
Se intenzivno ukvarjate s športom in iščete kakovostne beljakovine v obliki praška ali kapsul po ugodni ceni? Kakovostni, a ugodni proteini so nekaj, kar si želi prav vsak športnik. Takšne beljakovine so namreč primerne tako za profesionalne športnike, ki to že dolgo vedo, kot tudi za športnike amaterje. Pravzaprav so primerni za vse, ki se ukvarjajo s športom. ugodni_proteini1 Trenerji vam bodo znali povedati, da jemanje beljakovin lahko prinese tako boljše rezultate kot tudi hitrejšo regeneracijo mišic po treningih in tekmah, kar je v športu vsekakor zelo pomembno. Dobra regeneracija namreč prinese tudi boljše rezultate, hkrati pa zmanjša možnost za nastanek takšnih in drugačnih poškodb. Pri tem ni pomembno le, koliko časa regeneracija traja, ampak tudi to, kako kakovostna je. Beljakovine takoj po treningu ali tekmi znatno pripomorejo k njeni kakovosti.  

Gorivo za vaše mišice

Ugodni proteini so na voljo v spletni trgovini Flexshop.com, kjer jih lahko kupite po nizki ceni. Vsekakor pa jih ne pozabite jemati, saj so beljakovine gorivo za mišice. Zato je pomembno, da jih prehrana športnika vsebuje v dovolj veliki količini. Poleg tega pa je pomembno tudi, kdaj jih zaužijemo, koliko treniramo in kakšno hrano jemo. Tega se profesionalni športniki in njihovi trenerji dobro zavedajo, zato je v njihovi ekipi vedno pogosteje tudi strokovnjak za prehrano, ki poskrbi, da je ta ustrezna in da športniki dobijo dovolj goriva za svoje mišice.

Vse o beljakovinah

Marsikdo, ki se ukvarja s športom, je sicer že slišal, da je dobro jemati tudi različne beljakovinske dodatke, a nekateri jih še vedno niso preizkusili, saj so prepričani, da jih ne potrebujejo. Pa je temu res tako? V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj dejstev o beljakovinah v prehrani športnika:
  1. Telo mora dobiti dovolj beljakovin.
  2. Če telo ne dobi dovolj beljakovin s prehrano, lahko uporabimo tudi različne dodatke.
  3. Odlična izbira za športnike so sirotkine beljakovine.
  4. Beljakovine je treba zaužiti takoj po treningu ali tekmi.
  5. Pomembno je, da telo dobi dovolj beljakovin čim prej po intenzivni vadbi.
  6. Najbolj praktično je, če spijemo beljakovinski napitek takoj, ko zaključimo s treningom ali tekmo.
  7. Količino beljakovin prilagajamo naši telesni teži in intenzivnosti ukvarjanja s športom.









Blog - NajBlog.si